10 maj 2011

Njuter av tillvaron

En lugn och skön vardag med sommarvärme och jag har gjort så lite som möjligt idag. Det känns helt underbart med värme.
Vad har tiden gått åt till då? Jobb i lagom takt (ingen stress där inte). Jag och Lille Bror har varit och handlat middag som vi har tillagat tillsammans. Stora Syster är i Helsinborg och spelar match. Maken har varit en trogen åskådare. Jag har gjort det vanliga plocket här hemma och är allmänt nöjd med tillvaron. Förhört Lille Bror på våra kungar i Sverige. Sorterat ibland mina väskor. Det har inte blivit någon promenad sedan i söndags. Dels behövde jag vila för mina ben hade tagit rejält stryk och dessutom vill jag inte lämna Lille Bror ensam hemma.

1 kommentar:

  1. Ibland är det bara skönt att njuta av nuet och ta vara på stunden. Glöms bort så lätt :D

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina