26 maj 2011

Klubbkväll på Joy

På lunchen idag var jag en sväng på Nova Lund för att göra ett ärende. Jag gick inom om min goda vän Yvonne för att prata och då bjöd hon in mig på Joys kundkväll. Allt i butiken till 30% rabatt. Varför inte tänkte jag? Jag handlar väldigt sällan kläder. Jag hatar helt enkelt att gå i butiker och välja och prova. Inget för mig. Men när Yvonne hjälper till så går det lite lättare.
Det blev en hel del tillslut och här visar jag upp några av favoriterna. Nu har jag så jag klarar mig ett tag. Jag blir så trött på mig själv. Förrut tyckte jag det var roligt att gå i affärena och få lite inspiration och mode vågor men nu är jag bara helt blasé på det. Det tilltalar mig inte alls men samtidigt blir jag besviken på mig själv. Jag vill ju vara intresserad men det intresset är som helt bortblåst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina