15 maj 2011

Blöt avslutning

Jag vaknade i morse av att det regnade mot fönsterbrädan. Inget roligt alls. Jag tog tidningen och låg och läste lite i sängen innan vi fick tummen loss och göra frukost. Dagens projekt var att skaffa någon form av korg till alla mina väskor som jag köpte i Kina. Både Ilva och IKEA stod som potientiella ställen men där var ingen korg som jag hade tänkt mig. Det fick bli en provisorisk lösning tills vidare, två stycken ihopfällbara tygkorgar.
Sen var det dax för avslutning för Lille Bror och hans handbollslag. Bakom Hagalidskolan har kommunen byggt en "Beach handbollsplan" och det var där aktiviteterna gick av stapeln. Det blev både spel, korvgrillning och medhavd fika korg innan vi fick avbryta allt för himlen öppnade sig. Allt fick ett abrubt slut men det var trevligt så länge det varade. Nu är det sommaruppehåll och vila! Tack för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina