19 maj 2011

Solen har tittat fram

Idag har solen tittat fram under eftermiddagen och det kändes underbart. Jag har haft förmånen att arbeta hemma idag och då har jag suttit i trädgården och druckit eftermiddags kaffe. Smakade gott och skönt när solen värmde. Lille Bror har börjat spela fotboll, igen, och då behövs det fotbolls skor. Återigen en tur till Nova Lund för att spendera pengar men inget till mig. Annars är det skönt att det snart är helg. I helgen ska golvvärmen på plats. Sedan i nästa vecka kommer golvläggaren och kanske, kanske till nästa helg har vi golvet på plats. Jag hoppas innerligt!!! Vi är på G att beställa soffa men det var 5 veckors leveranstid. Midsommar kanske?

4 kommentarer:

  1. Att gå i väntanstider är jobbigt när man vill ha nu :-)

    Solen kom åter igårkväll, hemma hos mig också. Att då tvinga sig själv till storstädning istället för en sväng ut på tomten, det var tufft :-)

    Happy friday!

    SvaraRadera
  2. Att gå och vänta på att något skall bli färdigt är så tröttsamt. Små steg hela tiden kan hålla humöret uppe men när det står stilla då dippar jag totalt.

    Vi skall i alla fall få en fin helg och då kan man hålla sig utomhus, det är bra!

    Ha en skön fredag!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Ja, nu är det äntligen fredag!
    Adele är såå bra, den låten i bilen på hög volym, då leker livet..

    Ha en skön helg och hoppas ni får ordning på golvet, lycka till!

    Kramen /Tina

    SvaraRadera
  4. Att väntaär INTE min starka sida.
    Ha en fin fredag.
    Kramar

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina