9 augusti 2015

Sista rycket i trädgården

Teamwork på hög nivå!
Våra buskar och häck på framsidan av huset behövdes klippas och
Maken och Lille Bror bestämde sig för att göra det tillsammans.
Gött teamwork!

Vilken god nattsömn jag fick i natt.
Inte för varmt och ingen åska som störde. Bara sova i åtta timmar i sträck.
Och vetskapen av att all disk var undanplockad kändes ännu bättre när jag väl vaknade.
Tidning och kaffe i uterummet innan frukost, semesterkänsla!
Det är de små sakerna i livet som ger dig en känsla av välbefinnande.

Vi har alla pysslat med lite av varje hela dagen. Männen har gjort ett gott teamwork med trädgården.
Lille Bror använde häcksaxen för första gången och det gick utmärkt.


Under tiden som de jobbade så "jobbade" Stora Syster med ett avsnitt av Gossip Girl...


Jag har njutit av solen och suttit halva dagen i vår lounge och bloggat och surfat på nätet.
Nu ska jag snart se ett avsnitt av Grey's Anatomy och sen är det dax för sjukgymnastik.
Den är viktigt och jag ska verkligen gå in för det.
Jag vill bli bra i mitt knä för att kunna träna ordentligt.
Inte som det har varit nu de sista åren, några veckors träning och sen får
jag ge mig för knät skriker av smärta.
Nu är det slut med det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina