2 augusti 2015

Chelsea vs. Arsenal

Grabbarna Boys hade bestämt sig för att se dagens Premier Leauge match.
Tillsammans, fastän Lille Bror håller på Chelsea och Linus håller på Arsenal.
De var taggade till tusen och var supersäkra att just deras lag skulle vinna.

Det var en seg morgon och förmiddag. Vi höll inte många knop men
det var skönt och vi slappade ute i loungen och lät solens strålar värma oss.
Det är skönt att ibland få lov att bara göra "ingenting".
Inte för ofta men sådär någon gång ibland är det absolut OK.

Jag var en vända inom på jobbet och fixade lite med småsaker och
resten av eftermiddagen har jag tillverkat Lille Brors tackkort för hans konfirmation.
De blev fina och alla är nu klara för att läggas på brevlådan.
Allt i lagom tid inför dagens match.


Bästa vännerna var laddade tll tusen och vi hade laddat med chips och dippa.
Nödvändiga fotbollsattribut!


I halvlek hade vi ordnat med goda grillade hamburgare och båda grabbarna var glada,
trots att Arsenal ledde med 1-0. En halvlek kvar och mycket kan hända på 45 minuter.


En lugn och skön kväll med lite slötittande på TVn.
Imorgon ska vi åka på Österlentur med min mamma.
Jag tror nog att jag ska tacka för mig och krypa ner i sängen.

Ytterligare 2 underbara veckor med ledighet framför mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina