16 augusti 2015

Semestern är över

Vilken skön söndag jag har haft!
Lite allmänt småpyssel, liten promenix till kyrkogården,
förbereda inför nästa veckas arbete och en god middag på kvällen.

Semesterns sista dag var njutbar och jag bara gick runt och mös.
Jag är så tacksam för allt jag har runt omkring mig och jag
behövde verkligen denna semester till att ladda batterierna.

Vi har inte varit bortresta något och semestern har gått till att 
bara återhämta oss och få lov att bara vara.
Att få lov att göra saker som vi känner för just den dagen och jag älskar att vara hemma.
Vi känner båda två att det är en semester som vi har kommit att tycka
mer och mer om. Att resa bort och uppleva saker är tröttsamt och tar
tid att planera och ibland så behöver vi ladda om.

Till dagens middag blev det skogens guld, kantareller, smörstekta med lite salt.
Är det gott eller är det gott!!!


Det blev en relativt tidigt kväll för att vakna utsövd.
Men fastän semestern är över för denna gången så behöver vi inte anse att sommaren är slut.
Det finns mycket kvar att hämta innan hösten kommer och det gäller att passa på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina