18 augusti 2015

Efter huvudvärk kommer förkylning

Jaha, så var det dax med förkylning.
Jag har känt mig lite krasslig sedan i lördags och bara väntade på att
förkylningen skulle brista ut.
Och idag var det dax.

Det blev ingen cykeltur för mig idag.
Dels för att det blåste ännu värre idag och mitt huvud var som en betongklump
efter gårdagens migränanfall. Jag kände mig dessutom inte direkt kry och
det är inte värt att utsätta sig för belastning då.
Bilen är en kär vän i dessa lägen.

En bra dag och alla mailen från semestern är avslutade och lite nytt är påbörjat.
En underbar lunch tillsammans med en kär vän har gett mig energi.
Jag är så tacksam för hennes vänskap och vi delar så mycket
tankar och funderingar tillsammans.

Annars har kvällen var en lugn tillställning.
Lille Bror och Maken har tränat och jag har suttit här framför datorn och 
sorterat foto. Jag har inte tagit några foto idag utan det får bli ett gammalt från
uterummet. Ibland har jag svårt för att få till ett foto som passar till dagens humör
och som vi alla vet är det fotot som är roligt att titta på,
inte själva texten som står i inlägget.


Önskar dig en trevlig och skön tisdagkväll.
Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina