26 augusti 2015

IKEA katalogen

Idag kom årets katalog!
Många timmars läsning ligger framför mig.
Det är alltid lika spännande när den kommer och jag lovar dig
att den är vältummad när hösten och vintern har passerat.

Idag på jobbet så var det dax att sitta tillsammans med mina logistikvänner.
De sitter i en annan byggnad och vi har väldigt tät kontakt.
Det skickas väldigt mycket mail, rings åtskilliga telefonsamtal men det finns
inget som kan ersätta den mänskliga kontakten.
Så from idag så ska jag sitta och arbeta tillsammans med dem varje onsdag.

Kvällen blev en svettig historia på Yogamattan.
Det är ganska jobbigt med Yoga. Jag trodde i min vildaste fantasi att 
det var mer en form av aktiv stretching men jag var helt fel på det.
Det är väldigt fysiskt ansträngande och jag blir svettig!

Jag tillbringade resterande av kvällen i soffan tillsammans med årets IKEA katalog.
Nu får vi se vilka av årets  IKEA nyheter som kommer hamna hemma hos oss.


Maken packade inför några dagars konferens och jag gjorde glada tillrop.
Som vanligt blir det sent innan jag kommer i säng men jag vill göra
alldeles för mycket innan det är sängdax.

God kväll i stugorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina