18 december 2010

Spänningen är olidlig!!

Just nu spelar de svenska damerna semi final i handboll. Med två stycken killar i familjen som är frälsta i handboll är det straffbart och inte titta på matchen. Jag måste hålla med att det är super spännande att titta på handboll och jag dras med i spänningen. De är fantastiskt duktiga. Hoppas de går vidare till final. Jag håller alla tummar som går att hålla!
Innan idag har jag varit ute och handlat lite och det skånska landskapet låg insvept i snö. Det är så fantastiskt vackert!!! Jag älskar årstiderna och dess skiftningar. Ikväll är det dax för vår årliga invigning av julsnapsen. Jag räknade efter hur många år det är och kom fram till att det är 20 år sedan vi tog den första snapsen tillsammans med familjen Berggren. Skaran av folk har under årens lopp utökats och minskats för att nu bestå av familjerna Berggren och Hultén.
Nu är det dax för handboll igen och en kopp kaffe med dopp!

2 kommentarer:

  1. Visst är det spännande! Hoppas naturligtvis på vinst.

    SvaraRadera
  2. Så vackra vinterbilder!
    Håller tummarna!

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina