19 december 2010

4:de Advent

Det blev en sen kväll igår innan all disk var undan plockad. Först klockan tre kom jag i säng och ändå vaknar jag klockan åtta. Det är lite pensionärs varning på det!!! Jag försökte somna om men det var helt stört omöjligt så det var bara att stiga upp. Huset var helt lugnt och stilla och det är en viss tjusning i det. Kaffedoften spred sig i huset och jag satte mig ner och skrev de sista julkorten (ja, jag vet att det är försent men sätter man på vanliga frimärken så ska de komma fram innan jul). Lite pyssel med alla mina orkideér som blommar otroligt vackert innan jag och min mamma körde till mormor Irma för att överlämna julklapparna och önska henne God Jul. Nu är det inte långt kvar till jul men det är lite saker kvar som ska ordnas med innan jag är nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina