28 december 2010

Handboll på nära håll

Jag har tillbringat hela eftermiddagen i en idrottshall i Lund. Den var pytte liten och svår att hitta till. Dessutom var det nästan omöjligt att hitta parkerings platser. Alla snöberg tar upp flera platser och folk ställer sina bilar på både korsan och tvärsan. Tillslut dök det upp liten ruta till mig och fick springa till match start. Lyckan på min sida, allt var försenat!!! Trots alla hejarop så förlorade Lille Brors lag båda sina matcher idag men det är bara att kämpa vidare. Nu är det kväll och all nyårsmaten är inhandlad och jag sitter och gör lite detalj planering. Det är snart dax och "knyta till kojs". Det blir en tidig morgon för mig även imorgon, det gäller kiosktjänst för Lunda spelen i Bråhögshallen i Staffanstorp.
Istappar i långa rader! Jag skulle inte vilja få en sådan i huvudet!

1 kommentar:

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina