8 december 2010

Mag sjuka

Det blev inget restaurang besök igår kväll. Anton kände sig dålig redan på eftermiddagen och klagade på ont i magen. Vi var i valet och kvalet ifall vi skulle åka in till stan men vi tog beslutet att inte göra det. Det är inte trevligt för någon när Anton känner sig dålig. Men vi beställde mat och körde in och hämtade den. Det visade sig vara helt rätt beslut för när vi väl kom in till Lund så vände hans mage sig ut och in. Lilla gubben, det är inte roligt att vara så dålig. Det blev trots allt en trevlig kväll och jag kände mig firad. Det gick plus får man säga för jag fick fina presenter.
Curlingkängor av Krille
Diddi armband av mina kära barn

Marimekko skålar av resten av släkten samt en tandad brödkniv vilken var välbehövlig

Så Anton och jag har tillbringat hela onsdagen hemma tillsammans sittandes i soffan och tittat på film och varit dåliga. Det är ingen hit att vara magsjuk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina