5 december 2010

Plats för smycken

De flesta kvinnor har en mängd smycken, både äkta och oäkta. Jag köper gärna halsband och armband och är jag speciellt svag för armband. Men jag har haft den hängandes och liggandes lite överallt i hela huset vilket har gjort mig lite frusterade emellanåt. Jag har skapat en egen liten design att förvara min halsband och armband. Super lätt! En kvast stång som har sågats i kortare bitar och några upphängingsanordningar. Krille har sågat och borrat idag och jag har hängt dit en del av smyckena. Alla har inte kommit dit ännu men under kvällens lopp ska det vara klart. Jag måste säga att jag blev nöjd med min idé! Emma blev också intresserad så nu ska det hängas upp även en stång på hennes rum. Det kommer blit lite lättare att välja när de hänger på samma ställe. Örhängen och ringar ligger än så länge i nattduksbordet och där finns det även lite idéer och projekt hur det ska bli fint organiserat. Nu är det dax för lite glögg och avkoppling med senaste numret av Allt om Mat för att få lite inspiration inför julbordet. Puss och kram till er mina kära läsare!

1 kommentar:

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina