29 december 2010

Snörpligt avslut

Det var segt att stiga upp klockan sju i morse men jag skulle stå i kiosken för handbolls klubben redan klockan åtta och det blev ett lugnt arbetspass, bara att förbereda med kaffe och frallor samt att ta fram allting. Jag var färdig redan vid tio tiden och det passade utmärkt för Lille Brors match började strax efter elva inne i Lund. Det blev ett snörpligt avslut på matchen. Det stod 7 lika när matchen var slut och den fick avgöras med straffar och då blev det att Staffanstorp förlorade. Lille Bror var otröstlig en liten stund men nu är allt frid och fröjd igen.
Innan jag körde hem var jag ett besök på Miljögården i Lund och gick runt och "längtade". De har så otroligt mycket fina saker och önskelistan bara fylls på hela tiden. Min tanke var att köpa nya Matteus tallrikar till nyår och efter mycket letandes hittade jag äntligen åtta stycken som var lika.
Nu ska jag gå och lägga mig en liten stund och sova. Det ska bli mycket skönt! Hoppas ni har en bra dag i vinter solen.

2 kommentarer:

  1. Att förlora suger rätt rejält tycker Elsa.

    SvaraRadera
  2. Tråkigt med förlust...
    Väldigt snygga tallrikar!

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina