17 december 2010

Ensam hemma


Anton sätter upp stjärnslingan i uterummet, helt själv med hammare och spik!!!
Ytterligare en dag i sängen. Jaha, då var denna arbetsveckan slut och inte mycket har blivit gjort, varken på jobbet eller hemma. Bläh! Jag måste ta tag i detta nu och masa mig ur sängen. Att knapra på alvedon hjälper till att må bättre. Ikväll ska Krille på julfest med sitt jobb och Emma ska iväg och kolla på handboll. Tanken var att jag skulle bjuda hem några tjejer på middag men det fick jag ställa in. Helt orkeslös! Gulleplutten Anton lagade middagen helt själv, klyft potatis och rostbiff och en stor sallad. Han skalade potatis, kokade dem först och sedan in i ugnen. Stekte köttet och skar upp en god sallad. Superduktig och det blev jätte gott! Kvällen tillbringade jag och Anton i varsin soffa och när klockan var elva stöp vi i sängen. Hur kan man vara så trött när man har sovit hela dagen???

1 kommentar:

  1. Vilken duktig kille du har!
    Hoppas att du kryar på dig snart.

    Kramar

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina