23 december 2010

Lille julafton


Idag är det en lugn och skön dag. Jag, Stora Syster och Lille Bror har varit en sväng på Nova Lund och handlat julklapp till Kärleken från Lille Bror. Det var inte lätt att ta sig dit, lite dumristigt när jag tänker efter men vi körde försiktigt och nu är vi hemma igen. Nu är hela familjen samlad och alla pysslar med sitt eget. Snart är det dax för kalas hos mina systerdöttrar. Lilla S fyller 4 år idag och E har fyllt 5 år för någon vecka sedan. Snön vräker ner utanför fönstret och jag är glad att jag har en varm och kär familj att mysa med. Ta hand om varandra och njut av tillvaron för det tänker jag göra.

1 kommentar:

  1. Vad synd att ni får ett sånt manfall i år - men det är inget att göra.
    Träffade din mamma på bussen hem från Lund häromdagen - vi satt och pratade hela vägen hem, jättetrevligt!
    Njut av er lugna Jul och ta hand om varandra.
    Tack för dina ord hos mig, vi får försöka fira nyår så gott det går i värmen och ni får alldeles säkert en trevlig nyårsafton hemma i snön!
    God Jul och ett riktigt Gott nytt år
    Julakramar till dig och din familj!

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina