25 december 2010

Bästa av dagar

 Den bästa dagen av alla juldagarna tycker jag är juldagen!
Man sover länge och har inget planerat i kalendern. Jag brukar småpyssla lite med julklapparna och titta på en film. Vi inledde med julbrunch och sedan tittade vi på en av sällskapsresorna (Snowroller). Vi var ute och gick en runda i kylan och var inom Farmor & Farfar och drack kaffe. Senare på kvällen blev det "tabberas" på julmaten. Nu är det nästan bara Janssons Frestelse kvar och det känns skönt. Det finns inget tråkigare än att äta julmat i flera dagar. Spelet Carcasonne åkte fram igen och nu börjar vi greppa reglerna lite mer och jag måste säga att det är ett mycket trevligt spel. Klockan går fort när man har trevligt och sängen väntade varm och go på mig vid midnatt.

2 kommentarer:

  1. Juldagen är den skönaste dagen tycker jag också. Man går runt och bara myser.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. God fortsättning!
    Ser ut som ni haft en riktigt mysig jul!

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina