28 december 2010

Får inte tummen loss

Idag har jag varit och gjort vid mina naglar, redan klockan nio i morse. Och sedan dess har jag inte fått gjort något annat vettigt och klockan är redan ett och det kan jag bli lite lätt frustrerad över. Kärleken och jag har bara slappat och diskuterat om vi ska lägga nytt golv i vardagsrummet eller inte, ska vi flytta på värmepumpen och var ska den sitta i sådan fall, hur gör vi med våra nya möbler som vi ska beställa. Det kräver mycket logistik när man ska total renovera och det är många beslut som ska fattas. Ja, det är ju faktiskt det jag har gjort. Men det är inget som man kan se utan allt är fortfarande lika rörigt runt omkring mig och vem tar undan allt det???...

2 kommentarer:

  1. Men det är väl synd att göra något nu när naglarna är fixade.

    SvaraRadera
  2. Lite slapp behöver väl alla? Det kommer ju en dag i morgon! :)
    kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina