22 december 2010

Nu håller jag jullov!


Nu har min julledighet startat! Dagens arbete blev avslutat redan vid lunch tid. Tanken var att vi på vår avdelningen skulle gå ut och äta en jul lunch men vi sköt upp det till efter jul eftersom några av oss mådde inte så bra. Helt plötsligt fick jag några timmar för mig själv i stan och det njöt jag verkligen av. Jag har inte varit i Malmö under julen och nu fick jag mitt lystmäte. Det blev inhandlat ett par stövlar som jag har kollat på under hela hösten men min storlek har varit slut och nu fanns de åter i lager!!! Lite annat smått och gott och jag kände mig nöjd efter två timmar i snömodden.
Jag har vilat en liten stund och nu är jag på väg till affären för att inhandla det sista och sedan är det dax för brunkål och inslagning av alla julklappar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina