28 september 2013

Underbara sol

Morgonstund har guld i mun!
Det är skönt att komma upp i tid på helgen.
Det är annars så lätt att den bara springer förbi och helt plötsligt är det söndag kväll.
Även om det ibland är skönt att sova in och unna sig en sovmorgon.
Det ena utesluter inte det andra.
 
Hej fina du i Cyberspace!
Vi här i Skåne har ett alldeles underbart väder och
det gör mig så glad och lycklig.
 
Lille Bror hade seriestart idag och det var samling i Lund redan klockan tidigt...
Maken och Lille Bror begav sig och jag tog det lilla lugna
med frukost i lugn och ro.
Jag var redan på G vid halv nio.
Idag var solen helt underbart mysig!!!
Vilken perfekt höstdag.
Jag måste bara vara utomhus.
Det är inte många dagar i september som det har varit dåligt väder.
Det är dessa morgonstunder som ger lite extra krydda i vardagen.
 
Matchen slutade med förlust och pojkarna var inte så jätta muntra efteråt.
Det är bara och träna vidare och nöta in detaljerna.
Jag körde hem till småstaden för att handla all helgmaten.
Jag har varit på väg i två dagar men jag har varit billös...
Inne i affären så mötte jag två små skräckinjagande flickor!
Scary!!!

 
Nu har jag ätit lite lunch, bara fil och min GODA müsli!
Jag kan längta efter den ibland.
Crasy eller hur?
 
Nu ska jag förbereda lite inför kvällens gäster.
Ni får ha en fortsatt skön och mysig lördag.
Glöm inte krama och pussa på dina nära och kära.
Det är de som gör livet värt att leva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina