16 september 2013

Årets spelsläpp

Efter en underbar helg är det nu en ny vecka med mycket möten inplanerat.
Det är det som är det fina med vardagar och helg.
Att ha variationerna mellan vardagslunk och festligheter.
Att ha något att se fram emot.

Att vakna just denna måndag var oerhört segt.
Helgens roadtrip till Göteborg satte sina spår och
att regnet öste ner gjorde inte saken bättre.
Jag var väldigt sugen på att dra täcket över huvudet och
bara sova vidare men jobbet kallade.
Hela dagen var fylld av möten så det fanns ingen återvändo.

Regnet gjorde inte humöret bättre men det gjorde kvällens Tabata pass.
Det är svinjobbigt men det börjar kännas lite bättre.
Det lär ta några månader till innan jag känner
mig någorlunda i form så det är bara att kämpa på. 

Jag var helt slut efter träningen men dagen var inte slut ännu.
Jag hade lovat Lille Bror att vi skulle åka till Game Stop
på Nova Lund och handla årets spelsläpp, nämligen GTA V.
Han fick spelet i födelsedagspresent och i presenten ingick att handla det vid midnatt.
Och vi var inte ensamma...
Vi stod i kö i 45 minuter.
Ja, jag säger bara herregud!
Men i kön träffade vi även en lika speltokig klasskompis till Lille Bror. 
Han var superglad när vi åkte hem och
trots att jag var skogstrött kände jag mig ganska nöjd som förälder.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina