25 september 2013

Orkide varvet

Fullt upp idag!
Hela dagen var fullproppad med mötet.
Möten är också jobb men mailboxen blir lidande. 
Ny dag imorgon, utan möte.

Timmarna rusar iväg och helt plötsligt var klockan redan fyra.
Ojoj, nu gäller det!
Orkidevarvet började klockan fem och vi skulle byta om och
sedan köra till gamla Skryllegården.
Tillsammans med en massa andra Tetraiter gjorde vi oss redo för att springa/jogga 5 km.
Ja, inte jag då alltså.
Springa är inget för mig, mina knän strejkar helt enkelt!


Jag lyckades jogga halva sträckan, i omgångar alltså,
och den andra sträckan så blev det Powerwalk.
Och jag var SIST av alla!!!
Men det gör mig inget.
Jag var nöjd med min insats och det är huvudsaken för mig.
Fika och priser delades ut och sedan begav vi oss hemåt.

Men innan jag var hemma så tog jag en tur inom Nova Lund och JOY.
De hade 30% rabatt på hela köpet och det är för bra för att missa.
Det blev en hel hög med kläder och jag kände mig jätte nöjd när jag körde hem!

Nu är jag helt slut efter många timmar hemifrån och
soffan är väldigt inbjudande.
God kväll på dig i cyberspace!

4 kommentarer:

  1. bra jobbat och du fixade varvet och då är placeringen inte viktig!
    Du gjorde ju ett bra lopp!
    Hoppas din dag blir lite lugnare idag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat igår och viktiga poäng för motionsracet:-). Ser fram emot att få se klädnyheterna imorgon!
    /Susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, just det.
      Jag har nog glömt att logga det!
      Gör det med en gång.

      Radera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina