3 september 2013

Lugn tisdag

Tisdag och bara ta det lugnt!
Skönt för en person som mig som 
alltid har 1000 saker på schemat.

Idag var det cykelns tur att transportera mig till arbetet.
Det är ganska exakt 7 km och tar allt ifrån 20 till 25 minuter
att cykla till jobbet. Det är precis lagom för att slippa byta
om till "cykelkläder" och jag hinner inte bli svettig.

Fullt ös på jobbet men
desto mindre ös här hemma på kvällen.
Det kommer nog bli så att tisdagarna är en vilodag och
en dag när man "kommer" ifatt här hemma med
tvätt, städning och pappersarbete.


Jag hämtade Lille Bror från hans träning och sedan gick jag
mer eller mindre och la mig i sängen.
Först lite läsning och sedan släckte jag lampan vid 22 tiden.
Wünderbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina