13 augusti 2013

Rensing ibland kort

Nu har jag lite mer ordning bland mina kort i datorn!
Det känns jätte bra.
Det är något som jag har velat göra länge
men allting tar sin lilla tid och jag har hållit på
i ganska många timmar men äntligen är jag klar.
Det känns skönt!

Idag har det varit en helt vanlig tisdag.
Lille Brors träning startade upp i Lund idag och Maken körde honom dit.
Stora Syster har spelat fotboll och jag har sorterat kort i datorn.


För tillfället är det ingen ordning med vår middagsmat över huvudtaget.
Min inspiration är som bortblåst och jag är ganska missnöjd med det.
Alla fixar sin egna mat och det blir lite "hadderittan".
Usch, jag vet inte var jag ska hitta orken till att laga mat varje dag?
Jag tycker det är så super tråkigt just nu.
Det får kanske bli någon form av matkasse för att hitta tillbaka till inspirationen.

Syster London och hennes familj har begett sig
till Öland på semester i några dagar så det är så tomt här hemma nu.

Nu är det dax att krypa till kojs.
God natt till er alla i cyberspace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina