28 augusti 2013

Inte en av de bättre dagarna

Att vakna och känna sig trött och hängig
är inte speciellt roligt och all energi rinner av mig.
Det är inte ofta det händer och då önskar jag att
natten hade varit längre...
Dra täcket över huvudet men tyvärr, jobbet kallar!

Det blev ingen cykeltur idag. Jag var helt slut och hade världens magknip.
Att sätta mig på cykeln var inget alternativ utan idag
fick det bli bilen och jag var SEN...
men bättre sent än aldrig.


Lite lagom tempo på jobbet och det passade mig utmärkt en dag som idag.
Dagens plus i kanten var att vi åt middag tillsammans.
Lille Bror hade skalat potatisen när jag kom hem.
Han är en duktig kille och väldigt hjälpsam.
Hans varma kramar ger mig styrka och hans ovillkorliga kärlek är ovärderlig!!!
Det känns så gott i hjärtat, speciellt en dag som idag när
man inte är på topp.

Men imorgon är en ny dag och då är dagens känslor som bortblåsta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina