1 augusti 2013

Badkassar från Hollister

Badrumsrenoveringen fortsätter!
Det som bara skulle bli ett skåp
har nu utökats till färg och spackel på väggarna.
Men det kommer att bli fint och 
båda barnen kan husera på ovanvåningen.

Det blev ingen Kullen tur idag heller.
Maken ville fortsätta med sitt lilla projekt och det går bra för mig.
Idag på morgonen var Maken 
och handlade goda frukost bullar.

Sedan har dagen lunkat på.
Jag har beställt tackkort till Stora Systers studentfest
och varit och handlat lite middagsmat.

Idag skulle vi vara lite hundvakt till Syster Ysters hund, Tindra.
Det hade varit trevligt med en liten hund men
vi har allergi nästan hela bunten så ur den aspekten hade det inte fungerat.
Dessutom så hade hunden fått vara hemma själv
alldeles för mycket och det hade inte varit riktigt snällt.
Så det får bli lite hundpassning mellan varven.

Stora Syster hade träning och idag tänkte jag
att jag skulle följa med henne och ta en tur inom Emporia.
Det var ett tag sedan jag var där och jag måste erkänna att jag hade lite abstinens.
Hur sjukt är inte det???

Jag var inom en sväng på Hallbergs och suktade lite.
De har så fina saker och mycket som tilltalar mig.
Nästan vägg i vägg med Hallbergs så ligger Hollister.
Och även de har super, duper mycket fint!!!
Hade jag varit tonåring hade jag flippat ut helt.
Jag hade kunnat handla allting i hela butiken till Stora Syster.
Till Lille Bror är det inte riktigt lika mycket.
Till pojkar ser allting mer eller mindre likadant ut
och har man 3-4 skjortor så känns det lite onödigt att handla ytterligare en.
Men idag det blev 2 stora fina badkassar!


Vad gillar du för butiker?
Går du oftast i samma butik och känner att du hittar det du behöver?
Eller du flanerar runt och går in i den butiken som faller dig in för tillfället?

Det är ganska intressant det där, vårt köpbeteendet.
Vad som påverkar det och hur vi påverkas av reklam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina