23 augusti 2013

Fotbollsmatch i sena kvällstimmen

Vilken annorlunda fredag jag har haft!
Inget fredagsmys för min del
och jag var inte på något topp humör.
Ibland blir det bara så utan någon anledning
och det finns ingen förklaring till varför humöret är som det är.

Jag kom hem efter jobbet och det fanns inte tid att laga middag.
Lille Bror skulle iväg på sin träning så maken körde med honom till Lund.
Stora Syster hade match mot Sundsvall, på hemmaplan.
Jag följde med henne till Limhamn för att sedan köra en sväng till Emporia.

Jag behövde inhandla lite rengöringsprodukter på Kicks.
Den sista tiden har jag varit slarvig med rengöringen och det märks direkt.
Huden blir torr och oelastisk och orenheter kommer sakta krypandes.
Nu får det bli bättring med det hela!

Jag hann precis tillbaka till matchstart och det blev ett jagandes på 3 poäng.
Varje match är superviktig just nu och när slutsignalen gick
jublade vi alla på läktaren, 3 poäng blev bärgade till hemmalaget!



En snabb dusch och sedan vidare till Malmöfestivalen och Oskar Linnros konsert.
Hon hann precis och jag hann precis hem till TV soffan innan jag somnade...

Imorgon är det fest dax och det ska bli skoj att festa loss lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina