16 april 2013

Värsta glaciär

Äntligen!
Jag har fått tummen loss att frosta av frysen!
Jag har gått och tänkt hela vintern att jag måste göra det.
Och så är jag så dum att jag gör det när det börjar bli varmt ute.
Det hade varit mycket smidigare att göra det när vi hade haft minusgrader.


Idag har jag gjort inbjudningskort till Stora Systers student skiva.
De blev jätte fina och hoppas att hon blir nöjd.
Nu väntar vi bara på att de ska dimpa ner i posten så vi kan skicka ut dem till gästerna.

Jag sitter och surfar runt på JOYs nya webbsida.
De har börjat med e-handel och jag som är en stor JOY fantast kan snart
hela sortimentet utantill.
Jag tycker det är så otroligt smidigt att jag har hittat en affär
som har det mesta som jag önskar mig.
Det sparar mycket tid och jag blir nöjd.

Jag är verkligen ingen person som gillar att gå runt i affärer och shoppa.
Jag måste se plagget några gånger och känna in det.
Att handla på impuls är inget för mig.
Det visade sina tydliga spår när vi var i New York.
Det enda jag handlade där var ett par vita Converse och Bare Minerals smink.

Nu väntar några maskiner tvätt på mig som ska sorteras och vikas.
Urtråkigt!
But someone has to do it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina