6 april 2013

Överraskning

Idag är det dax för våra bästa vänner att fira makens 50 års dag.
Vi har ingen aning om vad som ska hända.
Vi blir upphämtade klockan 14 och sen är det ett helt oskrivet blad.

Godmorgon!

Vårsolen skiner och från vad jag kan se kommer det att bli en vacker dag.
Dessa dagar med sol är så uppskattade och ger så mycket energi.
Jag känner mig bättre och jag har sovit ganska gott.
Jag vakande redan klockan sju och har sedan dess suttit här vid datorn
och uppdaterat inläggen från New York.


Lille Bror är iväg och handlar goda bullar till oss och sedan är det lördags frukost på G.
En av de bästa stunderna på veckan.

Jag är spänd inför dagens evenemang!
Det ska bli super mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina