10 april 2013

Ny fin dator

Idag börjar ett nytt liv.
Jag har fått en ny dator på jobbet och
det bästa av allt är att den startar på cirka 10 sekunder.
Tänk så mycket tid som jag kommer spara in varje morgon
när jag startar datorn...
Min gamla dator var 3 år gammal och tog en hel evighet att starta.


God kväll fina du!
Hur har du det?

Det är en lugn kväll här hemma för mig.
Stora Syster och Maken är på träning och
Lille Bror är ute och springer en runda och 
jag SITTER här!!!
Borde också göra något men känner inte för det.

Jag kanske skulle jobba lite eftersom jag känner mig stressad inför bokslutet
men har ingen ork till det.
Jag ska ta en kopp te och och sen får vi se.

Stora Syster har bakat en kladdkaka som hon
har tänkt att vi ska ha till dagens fotboll mellan Barcelona och PSG.

Om ni är intresserade av kost och mat så är där ett TV program
idag klockan 21 på TVn, "Helt sjukt" med David Hellenius som programledare.

Annars är det lugnt.
Känner mig lite småstressad men kan inte riktigt sätta fingret på vad det är.
Jobbig känsla.
Till helgen ska jag bara ta det lugnt.
Maken och Lille Bror ska åka till Danmark och spela handbollscup
så jag kan hitta på lite vad jag själv känner för.
Lite roliga saker är inplanerat men i stort sett är det tomt och det känns skönt.

Kram till dig cyberspace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina