25 april 2013

Chokladvatten

Jag måste ha ett av världens bästa jobb!
Struktur, beslutsfattande, lagom med ad-hoc saker,
kan styra över mitt arbete, flexibla arbetstider
och framför allt så skrattar vi väldigt mycket!
Kan det bli bättre?

Idag har det varit lite sol på himlen och jag har haft en ny fin vår tröja på mig.
Jag kände mig lite piggare av färgen.
Hoppas det blir lite varmare till Valborgsmässoafton.

På vägen hem från jobbet körde jag inom affären
för att handla lite middagsmat och där stod en hel pall med en ny sorts Loka.
Med chokladsmak... Kunde det vara något?
Jag föll för frestelsen men jag vet inte riktigt om det var någon frestelse...

Nu är det kväll och Stora Syster har varit och shoppat nya, fina skor till studenten.
Super coola!
Hon har provat dem hela kvällen tillsammans med sina klänningar.
Ja, du läste rätt, klänningar.
Hon har 3 stycken att välja på.
En som vi köpte förra året på rea, en som vi köpte i New York och en som är köpt på MQ.
Jag vet vilken jag tycker passar bäst till studenten men hon får själv bestämma.
De är lika fina alla tre, på var sitt sätt!

Imorgon är det fredag och varje vecka frågar jag mig vart tog denna vecka vägen?
Tiden går fort när du är lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina