23 april 2013

Paket i brevlådan

Nu är student planeringen i full gång.
Inbjudningskorten kom i brevlådan idag.
Ååhh, så fina de blev.
Vi blev jätte nöjda!


Lagom takt på jobbet och arbetsdagen slutade vid lagom tid.
Det har inte varit något väder idag som har gjort att energin har legat på topp
men när jag kom hem från jobbet fick jag en energi kick.
Inbjudningskorten till studenten hade kommit!

Middagen var avklarad på noll tid och sedan satte jag mig och skickade
alla inbjudningskorten till Stora Systers student fest!
När det var avklarat så kom Lille Bror hem från sin
handbollsträning och vi tittade på fotboll på TV.

Bayern München slog ut Barcelona med 4-0 i semifinalen
i Champions Leauge. Vad hände där egentligen?

Jag är ganska tillfreds med livet för tillfället.
Det går upp och ner i perioder och det gäller att
sufra på vågen av lycka när den infinner sig.

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Vilket underbart foto. Tittar på hennes tänder och tänker på allt jobb med tandställningen. Hon är toksnygg. Så spännande och roligt att få fixa student fest. Jag längtar redan..... typ tre år för tidigt :)
    Älskar ditt inlägg om surkärringen, vi är nog många som känner igen oss där. Jag är dålig på att kommentera men läser ofta. Ha det gott.
    Kanske ses vi endera dag.
    Stor kram Kristina

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina