9 april 2013

Planeringskväll

Ojojoj, gud vad klockan rinner iväg!
Jag borde gå och lägga mig annars kommer jag vara helt slut imorgon.
Men det är så mycket som jag vill göra.
Tiden räcker inte till helt enkelt...


Idag blev det en lite strulig kväll för mig.
En liten stund i alla fall.
Jag hade en arbetsuppgift som var tvungen att vara färdig
till senast klockan 7 imorgon bitti.
Vid den tidpunkten går det en data uppdatering av siffror
och jag ville att mina siffror skulle uppdateras.
Mitt problem var att tiden rann iväg och senast klockan halv fem
skulle jag lämna in min gamla dator för att sedan hämta ut en ny imorgon bitti.

Helt plötsligt var jag datorlös med en arbetsuppgift som skulle vara färdig!
Tur att det finns mail - jag fick helt enkelt maila hem dokumenten
färdigställa dem där hemma, maila tillbaka till en arbetskamrat
som sedan fick lägga in dem i databasen.
Fix och färdigt inför morgondagens uppdatering!

Sedan har jag suttit här hemma och planerat lite inför våren och hösten.
Där är vissa roliga saker som jag vill göra och då måste det bokas.
Men nu är det klart och det ska bli skoj att ha något att se framemot.

Lite vanliga stödinköp av smör & bröd och samtidigt den 
sedvanliga tvätten och allt plockandes.
Undrar vem som stökar upp överallt???

Nej, nu är det verkligen dax att krypa till kojs
och drömma söta drömmar!

God natt på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina