26 april 2013

Fredag och bedrägeri

Bra start på helgen!
Att inleda helgen med en bra dag på jobbet känns skönt.
Jag har haft en evighets uppgift hängandes över mig
och jag börjar skönja ljuset i tunneln.
Nu är det bara några dagar kvar och sen är jag ifall.
Det känns SKÖNT!

Planeringen för student börjar ta form.
Nu är det andra planer som ska börjas finliras.
Men det är inget som stressar mig, älskar att ha mycket att göra.
Det märks kanske lite här på bloggen att det är mycket på G
för inlägget kommer med lite längre mellanrum.

Idag fick jag äntligen tid att hämta min skor.
Jag måste verkligen göra reklam för "min" skomakare.
Han är så otroligt duktig och det blir super, super fint.
Han befinner sig på Södra Esplanaden i Lund.

Sen var det fotboll för Stora Syster och vi körde iväg till Bunkeflo.
Jag körde till Emporia och var en sväng inom och handlade
lite mat och godis.
Både barn och vuxen godis - i form av gott vin.
Trio hör till vanligheterna nu men även ett 
nytt vin fick följa med hem idag.
Kommer lite smakrecension senare.

Middag och och en bra film på TV, Bedragaren med Richard Gere  huvudrollen.
Det är precis min typ av film med en mix av drama och thriller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina