27 april 2013

Drink & Dance Fest

Lördag!
Ett ord som klingar skönt.
Vi har en ganska hektisk dag framför oss och en massa roligt som ska hända.
Jippie!

Långfrukost (vanligt förekommande på lördagar)
 och idag var det jag som drog nitlotten att köra och handla bullar.
Jag var en glad optimist när jag cyklade iväg i bara en kofta.
Det var alldeles för lite och jag FRÖS!
Nu får värmen snart komma så vi slipper alla dessa
jackor och tjocka tröjor.

Efter frukost körde Maken och Lille Bror körde iväg till Eslöv
för att spela Skåne Mästerskapen i handboll.
Min tanke var att jag också skulle titta på någon match
men innan dess var det lite ärenden som skulle göras.
Stora Syster skulle spela match med F19
men den matchen fick vi avstå ifrån.
Hur mycket jag än vill vara med och se alla matcher,
både Lille Brors handboll och Stora Systers fotboll,
så går det inte ihop alla gånger.

Efter mina ärenden for jag iväg till Eslöv och 
jag hann precis i tid för första matchen.
De vann matchen med över 10 mål och killarna var lyckliga.
Resten av matcherna fick jag via SMS eftersom vår
"Drink & Dance" fest började redan halv sju
med middag på Glorias i Lund.


Jag hade min nya fina klänning på mig, gissa var jag har köpt den???
Correct - JOY, Min hovleverantör!

Efter en trevlig middag på Glorias tillsammans med många goda vänner
begav vi oss till våra 50 års jubilarers "Drink & Dance" fest.
Festen hade ett roligt och annorlunda koncept,
ta med dig dricka och lämna in i baren och sen kör vi med öppen bar hela kvällen.

Vi dansade till sena timmen innan vår chaufför, Dale, kom och hämtade oss.
Vi stöp i sängen efter en hektiskt och rolig dag.

Det är inte ofta det är så stora fester och det
är super roligt att festa och dansa.
Problemet är dagen efter. Jag säger bara en sak - jag är inte 20 längre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina