2 april 2013

Krasslig

Att vakna i morse var ingen rolig upplevelse.
Jag kände mig sjuk, hade ont i halsen, var jätte hostig och förkyld.
Så det blev inget av med att köra till jobbet idag utan köksbordet
fick agera arbetsplats.

Timmarna rusade iväg och när klockan var fyra orkade jag inte längre.
En Ipren och näsdroppar och sedan hoppade jag i sängen.
Kvällen var varit lugn och bara jag och Lille Bror har varit hemma.
Lite fotboll på TV - Zlatan och hans PSG mötte Barcelona i Champions League.
Just nu står det 1-1 och det är dömt staff, fördel Barca.

Nu är det TVn som gäller för mig och sedan hoppar jag i sängen igen.
Förmodligen blir det inget jobb imorgon heller.
Inte om jag mår såhär.

BLÄH!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina