28 april 2013

Slö söndag

Jag kände mig ganska utsövd när jag vaknade idag.
Men det beror nog på att barnen hade
sovit på bortaplan så ingen väckte mig tidigt.
Jag sov tills jag vaknade av mig själv och 
då visade uret klockan elva!!!

Wow, det var länge sedan jag sov så länge.
Oftast går jag upp vid halv nio tiden
(om jag inte ska iväg på någon sport aktivitet med barnen alltså).

Men det blev en lugn och skön dag.
Barnen droppade in på eftermiddagen och det blev
lite trädgårds arbete innan solen försvann ner bakom husknuten.
Det blir ganska kallt när solen försvinner men vi har vårt fina uterum
som behåller värmen långt ut på kvällen.
Vi gjorde slag i saken och grillade goda korvar i olika storlekar
och smaker med god avokado sallad.
Perfekt avslutning på en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina