11 april 2013

Iphone 5

Nya telefoner!
Båda barnens telefonabonnemang var på väg att löpa ut.
Glasen var spruckna på bägges Iphone 4.
Det kostade inte jätte mycket mer att byta ut telefonen
än att byta glaset på dem.
Så det fick bli nya telefoner till dem
Stora Syster tog en vit och Lille Bror tog en svart.
Jag måste hålla med om att den är snyggare än sin föregångare.

Idag följde min mor med till Emporia när det var dax att köra
Stora Syster till träningen.
Jag och Lille Bror ordnade med telefonerna och min mor gick vilse bland gångarna.
Nja, nästan iallafall.
Jag måste medge att det är svårt och hitta där och 
jag har ju varit där några gånger så det är ju lätt för mig att hitta nu...

En tur inom JOY (naturligtvis) och prova en ny favorit kjol.
Den kan bli ett bra plagg att ha på jobbet i vår.
Jag provade den och den var som gjord för mig.
Sagt och gjort!
Den fick följa med mig hem.

När vi kom hem så var hela vardagsrummet fullt av packning
inför helgens handbollscup i Köpenhamn.
Det var bara att blunda för röran och önska
att det allt blev nerpackat.

1 kommentar:

  1. Sååå fin kjol Cina!!!!!! Love it!
    Kram Carin

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina