25 september 2012

Vattengympa

Nya Marabou favoriter i affären!
Jag har en förkärlek att prova nya saker
så när jag såg dessa i affären så var jag bara tvungen att handla dem.

Tisdag och alla ska iväg på träning.
Jag är taggad inför min vatten gympa och det är så skönt efteråt.
Jag tar i för kung och fosterland och jag känner att det gör nytta.
Alla är samlade framåt kvällskvisten och vi öppnar upp våra choklad.

Vi tycker alla olika och jag gillar dem båda två.
Men mandelsplit får lite högre poäng.
Crynchy Corn vet jag inte riktigt hur jag ska beskriva, choklad med salt smak.
Väldigt speciell men på något konstigt sätt så gillade jag den.

Sängen kallar och det är så skönt att få somna när kroppen är trött av motion.
Att det ska ta 40 år att förstå det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina