17 september 2012

Tjejer på besök

Uppstarten på veckan blev en trevlig sådan!
Jobbet flöt på i världens fart och jag begav mig hemåt redan vid tre tiden.
Jag hade lite och fixa med innan mina kära väninnor skulle komma.
Kycklinggryta och fransk royale paj med björnbär till efterrätt stod på menyn.

Av någon konstig anledning tycker jag inte att maten smakar lika bra som
om jag skulle ha blivit bjuden på middag.
Det blir inte så avancerat en måndag, inte för min del i alla fall.
Syftet är att vi ska träffas och ha trevligt.

Det blir alltid sena kvällar när vi träffas, det är en ström av samtal som aldrig vill ta slut.
Det känns morgonen efter när väckarklockan ringer och jag får "snozza" många gånger.
Men det tar jag gärna.
Sova kan jag göra en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina