7 september 2012

Fredagsmys

Nu är vi tillbaka i normala rullor när vi arbetar hela veckan och längtar till fredagen
och att få äta gott och mysa tillsammans.
På vägen hem fyllde jag bilen med godsaker och det var så skönt att få hålla helg.
Jag ska förvisso inte gnälla eftersom jag har haft en rolig vecka som inte har varit som vanligt
men det är något speciellt med fredagen.
Maken och Lille Bror är iväg på sin vanliga handbolls träning
och jag går här i lugn och ro och plockar lite, lagar mat och sipprar lite vin.
Helgen är inbokad med födelsedags kalas och fotbolls cup.
Det är skoj med kalas och imorgon ska jag börja förbereda.
Ha en skön fredag kväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina