15 september 2012

Sköna Lördag

Att vakna på lördagen och känna att hela dagen ligger framför mig är en av de bästa känslorna som finns.
Och en lång lördags frukost är också något som ligger mig varmt om hjärtat.

Jag inledde dagen med att cykla iväg till vår simhall och jag kämpade i gott och väl en halvtimme
innan jag var tvungen att avsluta.
Som vanligt stod det fotboll på schemat.
Lille Bror var först ut men till alla spelarnas förtvivlan blev matchen inställd.
Motståndarna dök helt enkelt inte upp!

Sen var det tvärs över Skåne och Stora Syster skulle möta Hässleholm.
Det var säsongens sista seriematch och det har inte gått så bra för dem.
De åker ur sin serie och får spela i division två nästa år.

Men dagens höjdpunkt var ett besök på Entré i Malmö.
Vi skulle spela bowling och sedan äta goda spare ribs på O´Learys
Hör och häpna, jag vann!!!
Det har nog aldrig hänt förut. Jag brukar alltid komma sista i bowling.

1 kommentar:

  1. Grattis till vinsten :-) vilken härlig lördag ni haft !

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina