12 september 2012

Herrejisses!!!

Nu är äpplena som vackrast!
De hänger färggrant i alla träden och svenska äpplen är sååå goda.
En av mina favoriter är Alice, krispigt och friskt.

God kväll på er!
Jag hade som mål att blogga innan klockan åtta idag... men nu är klockan strax över 11
och nu sitter jag här framför datorn.
Jag vill göra så mycket tiden räcker inte riktigt till.

Imorse när jag vaknade var jag i valet och kvalet om jag skulle köra till jobbet
eller jag skulle sitta här hemma och jobba.
Men när frukosten var avslutad insåg jag att det nog var bättre att jag stannade hemma.

Men vilken fart det blev på mig.
En massa saker blev gjort idag och timmarna bara rann förbi.
Lunch först vid 2 tiden och sen kom Lille Bror hem.

Pengarna från kalaset skulle spenderas och vi körde till Stadium vid Svågertorp i Malmö.
Herrejisses, vilken GIGANTISK butik.
Det fanns verkligen allt du kan tänka dig.
Och naturligtvis ett par fotbollshandskar till Lille Bror.

Kvällen rusar förbi och nu kallar sängen på mig.
Ännu en dag som vi har lagt till samlingen.

Hur har er dag varit?
Har solen lyst på er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina