11 september 2012

Förkylningstider

Idag är det 11 år sedan USA och västvärlden utsattes för fruktansvärda terrorattacker.
Minnen rullar upp på min näthinna och jag tror att vi alla minns var vi befann oss när
vi insåg vad som hade hänt!

Idag bröt min förkylning ut ordentligt och med tanke på
min omgivning på jobbet så stannade jag hemma idag.
Köket fick agera arbetsplats och jag laddade upp med näsdukar och näsdroppar.
Det är helt OK att sitta framför laptopens skärm och arbeta i 1 dag 
men sen blir det för jobbigt.
Jag är van vid att arbeta mot större skärm och dessutom så är jag rejält bortskämd på jobbet
där jag har två skärmar.

Kvällen blev en utomhus kväll i Limhamn och naturligtvis fotboll.
Det var dock inte VM-kvalet (Sverige- Kazachstan som spelades på Malmö Stadion) som lockade
utan Stora Syster spelade match.
Mycket roligare att titta på och jag är glad att vi inte hade köpt biljetter till kvalet
för den matchen var ett rejält sömnpiller.
Men vägen hem från matchen var inget sömnpiller.
Stora Syster övningskörde för första gången i mörker och jag var rejält NERVÖS!!
Nu väntar sängen med en förhoppning om att morgondagen blir lite friskare.

God kväll på er!

1 kommentar:

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina