19 september 2012

Vardagslyx

Vilken mysig kväll jag har haft!
Det är vardagslyx att kunna sitta tillsammans och äta middag.


Lille Bror hade redan kört iväg till sin målvakts träning när jag kom hem från jobbet.
Stora Syster arbetade med sitt "matkasse" projekt.
Maken var ute och förbrukade kalorier = löprunda på många, många meter.
Jag förstår inte hur han orkar.
De som löptränar säger att det blir som ett gift men är inte gift farligt... :-)
Men jag slog mig ner i soffan och jag hann tom se Glamour i lugn och ro.
För tillfället är det VÄLDIGT tjatigt.
Det har handlat om samma sak i hur många avsnitt som helst.
När alla var klara med sitt så slog vi oss ner tillsammans och åt middag!

Nu har jag röjt bland tvätten.
Mina mor har varit och strukit till mig idag och den tvätten ska tas undan.
Det är lyx att hon ställer upp för mig och jag är evigt tacksam.

Vi fikade på resterna av måndagens "Franska Royale" paj.
Vardagslyx såhär mitt i veckan.
Men onsdagar kallas ju för "lille lördag" så då är det lite helg.
Eller hur?

Nu väntar sängen och det är full fart mot helgen!

1 kommentar:

  1. Vilken tur du har som har din mamma :)
    Önskar min mamma kunde vara med mig men hon är ju sjuk :(

    Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina