20 september 2012

Mörkret närmar sig

Nu är vi i mitten av september och höstens mörker kommer närmre och närmre.
Att tända stearinljus lyser upp jätte mycket.
Mitt förråd börjar ta slut och det är dax att fylla på det.


God kväll på er kära läsare!
Hoppas ni har det bra och njuter av tillvaron.
Jag tycker det är skönt med vardag och när jag har mina rutiner.
Ett tag ialla fall men sedan måste det hända något.

Idag har jag varit på badet och haft vattengympa.
Jag flög in genom dörren med andan i halsen och hoppade i,
och i det tempot fortsatte det hela passet igenom.
Att avsluta med en lååång bastu är det bästa av allt.
Det känns som om jag blir riktigt, riktigt ren av att basta.

Lite pyssel med helgens meny och nu sitter jag här och säger hej till er.

1 kommentar:

  1. Åhh visst är det underbart med höstens mörker när man kan tända ljus. Jag sitter här mitt på blanka dagen med ett doftljus från Bath & Bodyworks som doftar gott. Lilla Dixie sover och maken gör sig redo för att springa Greifenseeloppet, en halvmara, i ösregn. Jag tänker inte gå utanför dörren idag. Myslördag! Önskar dig en fin lördag! kram towe.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina