27 september 2012

Kvällspromenad i Skrylle

En ny, fin kudde från Hemtex pryder numera min soffa i vardagsrummet.
Den passade utmärkt in med soffans färger och jag föll direkt för mönstret.
Det är så lätt att förändra sitt hem med färg och form.
Om basen är neutral är det lättare att byta ut accenterna
och vips får du ett helt nytt utseende.

Torsdag är träningsdag för alla i familjen!
Även jag har kommit igång ordentligt med träning.
Det är mest blöta aktiviteter som tex simning och vatten gympa.
Men idag hade jag bestämt med min gamla goda vän från gymnasie tiden.
En lång promenad i Skrylle.
Fem kilometers spåret är ett elljus spår men gud vad det var mörkt.
Det var tur att vi var två stycken för annars hade jag blivit lite mörkrädd.
Vet ni hur mörkt det är i skogen?
Vi bor i upplysta samhällen och får sällan uppleva det riktiga mörket.

Det var en trevlig tur och tempot var ganska högt.
Det kändes bra i min häl och förhoppningsvis är mina problem på väg bort.
Jag kämpar på med mina stretching övningar.
Inte så ofta som jag hade velat men från att gå från 0% till några gånger i veckan är bättre än inget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina