30 september 2012

Ryggont

Vilken hemsk natt jag har haft!
Min rygg och höft har värkt så in i bomben.
Att vända sig i sängen har varit ett helt företag.
Det har helt enkelt inte gått och sova ordentligt, bara lite halvslummer.
Allting är bara väldigt märkligt!
Hur kan det bara bli så?
Jag har ju inte gjort något speciellt, bara legat i soffan någon timme på kvällskvisten....
Jag förstår inget alls.
Nu har jag tagit en värktablett, Diklofenak, och förhoppningsvis släpper det onda snart.

Igår tillbringade jag några timmar på min favorit plantskola, Flyinge Plantskola.
De har helt underbara växter och jag köpte på mig en hel del.
Nu ska det bytas ut i någon rabatt och hålor ska fyllas igen.
Det blev även ett litet träd.
Men en liten chokladblomma fick även följa med hem.
De är så underbart vackra, jag älskar färgen!
När jag är färdig med planeringen kommer det bilder.

Men jag undrar hur detta ska gå till - med min onda rygg?
Jag är precis hemkommen från Lille Brors handbolls match, förlust idag igen.
Min plan var att jag skulle arbeta lite i trädgården och göra lite höstfint...
Dessa planer kommer gå käpp rätt åt fanders med min rygg.
Jag kan knappt röra mig.

Jag hatar när det blir så här!!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen du är bättre nu :/

    Vilken fin bild på Chokladblomman, och verkligen fin färg.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Din stackare!
    Du brukar inte klaga - jag förstår att du har j-igt ont!
    Gull gull!
    //Nettan

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina