6 september 2012

Konferens på Järavallen

Redan torsdag...
Denna vecka har gått fort och varit fylld av roliga saker.
Som vanligt har jobbet tagit mycket av min vakna tid men det är ju precis som vanligt. 
Vi ska alla gå till våra arbeten och tillföra något.
Måndags kvällen blev en mycket trevlig tillställning tillsammans med alla
våra internationella arbetskollegor på Lemongrass i Malmö.
En asiatisk restaurang med god och speciell mat.

Sedan har jag varit på kurs på Järavallen i Skåne.
Jag skulle förkovra mig i hur man strukturerar upp projekt och dess uppföljning och det blev långa dagar.
En tre dagars kurs som de hade tryckt in på två dagar.
Ja, ni kan ju själv räkna ut det.
Hektiskt och sent!
Men jag tycker det är så roligt med kurs och får lära sig något nytt och
träffa nya människor.

Nu är det torsdag och jag har åter varit på min vanliga arbetsplats.
Lille Bror fyller år till helgen och hela tjocka släkten kommer hit på söndag.
och jag har ingen aning om vad vi ska bjuda på helgens kalas.
Men det löser sig i halvlek.
Det är inget som stressar upp mig.
Herregud, det är ju min familj och vi ska äta mat.
Hur svårt kan det vara? :-)

Nu är det skorna på och ut och röra på sig lite.
Det går bättre och bättre för varje dag men knäna och hälsenorna bråkar fortfarande.
Det gäller att stretcha och åter stretcha.

Ha en skön torsdag kväll!

1 kommentar:

  1. Tips till lillebror!
    Har smakat ploppkakor!! på matklubbens sida, tror han älskar dem....dessutom kan han baka dem själv....
    hälsenor...ja de e nåt jäkla påhitt!! Troode jag hade ont i vaderna tills maken sa de var hälsenorna!! Kan ju knappt gå efter jag har sprungit....
    hoppas din helg blir precis så som du önskar!'
    Kram Carin

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina